Reklamační řád

Vrácení, výměna, reklamace

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

 

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit zasláním zboží na adresu Dalmatin Dog, Ovenecká 381/19, Praha 7, 170 00

Vždy prosím dodržte tento postup:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté a v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte přiložený formulář, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.

   Při vrácení veškerého objednaného zboží je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 99 Kč.

 

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady napište na info.dalmatindog@gmail.com

 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek – týká se především krmiv).

 

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu: +420 721 50 180 nebo emailem info.dalmatindog@gmail.com je třeba uvést jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s vámi další postup.

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).

formulář pro reklamaci:vrácení zboží_1